Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

donderdag 3 december 2015

Truffeltjes van amandelpulp

Je hebt net je amandelmelk zelf gemaakt, en daar sta je dan met die amandelpulp. Wat doe je er mee?

Hier vind je een heel eenvoudig receptje dat in een handomdraai gedaan is.

Wat heb je nodig:

- amandelpulp
- pindakaas
- rauwe cacaopoeder
- cacaonibs
- ipv cacaonibs kan je ook pure chocolade schafjes gebruiken.

Meng alle ingrediënten goed door elkaar.
Maak er bolletjes van.
Plaats ze in de koelkast voor een uurtje.


Heb jij andere recepten met amandelpulp? Laat het mij zeker weten! Ik probeer altijd nieuwe recepten uit :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten