Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

dinsdag 15 december 2015

We kunnen allemaal samen aan de vrede werken. Hoe?

De dagen, weken en maanden zijn dit jaar voorbij gevlogen. Zowel op persoonlijk vlak als op wereld's vlak zijn er veel zaken veranderd. Niets is nog zoals het een jaar geleden was. Dienen wij daar om te treuren? Ik denk het niet. Veranderingen geven ons de mogelijkheid om te evolueren. Soms willens of nietes.

De kerstperiode is een zalig moment om even terug te blikken over het voorbij jaar.


* Ben je innerlijk rijker geworden?

* Ben je door nieuwe, positieve veranderingen gegaan?

* Treur je om hetgeen dat voorbij is en nooit meer terug zal keren?

* Ben je bang voor de nieuwe stappen die je binnenkort zal zetten?

* Heb je vrede met jezelf en met je omstandigheden?

In het artikel van deze maand, lees je over hoe we allemaal samen aan de vrede kunnen werken.

Ik wens je een Zalig en Vredevol Kerst!


In Licht en Vrede,

Marleen



***   ***   ***



De grote dagen komen er aan. Dagen van Licht. Dagen van vrede waarop iedereen hoopt.

De vrede begint in ieders' hart!

Hoe voelt het in je hart?
Hoe voelt het in je buik?
Heb je een goede relatie met jezelf?
Neem je beslissingen waarmee je in vrede bent?

Wanneer ieder van ons in vrede is met zichzelf, zal er vrede op Aarde zijn.

Dit lijkt momenteel een immens opdracht te zijn vol innerlijk obstakels, die eerst opgeruimd dienen te worden.

Toch is dit het enige, juiste pad dat naar een langdurige vrede leidt.

Ik wens je vrede
* in jezelf,
* in je familie,
* in je straat,
* in je dorp/stad,
* in de wereld.

≈  ≈  ≈  ≈  ≈  ≈

Door je in te schrijven voor de eZines en de gratis eBoeken, krijg je automatisch de tips die bij elk artikel horen.

Deze tips helpen je om je nog beter te voelen
en om de wereld een handje te helpen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten