Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

woensdag 23 december 2015

Chocolade truffels







Deze heerlijke chocolade truffeltjes zijn super gemakkelijk te maken.






Wat heb je nodig (voor +/- 15 truffels)
- 1 eetlepel kokosolie
- 1 kop cashewnoten
- 3/4 kop dadels (grof gehakt)
- 3 eetlepels cacaopoeder
- 1 eetlepel carobepoeder (of 2 extra eetlepels cacaopoeder)
- 1/2 à 1 eetlepel water
- 1 koffielepel vanille extract
- 2 snufjes zout (himalaya- of grof zeezout)
- cacaonibs voor de afwerking
- een goede mixer

Hoe ga je te werk
1/ laat de kokosolie smelten of een heel zacht vuurtje
2/ mix de cashewnoten tot meel in de mixer
3/ voeg de dadels bij het meel en mix
4/ voeg al de andere ingrediënten toe in de mixer en mix
5/ maak bolletjes van het deeg
6/ rol de bolletjes op een plank bezaaid met de cacaonibs
7/ plaats je truffels in de koelkast voor minimum 10 minuten


Je kan deze truffeltjes gedurende 1 maand in de koelkast bewaren, maar ik wed dat ze tegen die tijd allemaal al lang op zijn :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten