Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

zaterdag 21 november 2015

De impact van je voeding op je gezondheid en je gedrag

Healing begint bij je voeding. Een gezonde voeding is primordiaal, niet alleen voor je fysieke, maar ook voor je emotioneel en mentale lichamen.

In de video's van Dr Russel Blaylock leer je welke impact je voeding heeft op je brein en je gedrag.


https://www.youtube.com/watch?v=K6OYrkyYiDY


In de tweede video geeft Corinne Gouget je meer uitleg over de smaakverstekkers (glutamaten). Meer en meer mensen zijn hieraan allergisch. Sommigen weten het (nog) niet, maar voelen zich bijvoorbeeld niet goed na het eten, voelen zich enorm moe, enz.
Corinen Gouget laat je zien hoe je de etiketten moet lezen en weten wat er achter de benamingen van bepaalde producten moet verstaan worden. Het is niet altijd zo eenvoudig als het lijkt.

Corinne Gouget was een klokkenluider die in juni 2015 vermoord werd.

https://www.youtube.com/watch?v=JEWQaoukAas




Deze derde video gaat over de light producten, aspartaam, stevia en andere valse suikers.

https://www.youtube.com/watch?v=C_aHlpRNq-Q

Wanneer je deze video's bekijkt, herken je het een en ander bij jezelf?
Laat het mij weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten