Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

vrijdag 6 november 2015

Een lekker drankje om je immuunsysteem op te krikken


Wat heb je nodig
• 3 biologische citroenen. Schil ze en snij ze vervolgens in dunne schijfjes.
• Een pot rauwe biologische honing, zonder toegevoegde suikers, naar smaak.
• 5 cm Verse gember. Eerst schillen en vervolgens in heel kleine stukjes snijden.

• 2 Theelepels kaneel


Bereiding
Doe al deze ingrediënten in een mooie gesteriliseerde pot. Even roeren en vervolgens zet je de pot in de koelkast. 
Het wordt een siroop.



Hoe te gebruiken
Maak er een kop thee van. Neem een koffielepel siroop, doe er kokend water overheen en opdrinken, heerlijk!

Wil je verder gaan dan een heerlijke thee?
Neem dan af en toe een theelepel van dit mengsel. 


Je kan deze siroop 2 a 3 maanden in de koelkast bewaren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten