Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

vrijdag 4 september 2015

Volle maan op 29 augustus 2015 in Vissen

Deze volle maan heeft haar invloed op de lever meridiaan. De lever heeft te maken met woede, met kwaad zijn. Neem deze gelegenheid waar om die woede te helen en los te laten.

Symptomen van een energie blokkade op de levermeridiaan
- vermoeidheid
- pijn aan je voeten
- spanning op de borstkas en schouders
- indigestie / overgeven
- problemen met je ogen

Aanbevolen voeding
- pompelmoes en warme citroensap
- vermijd zoetigheden
- mix de sappen van een rode biet, wortel en selder



Yoga
De yogaoefening die hierbij hoort, krijg je wanneer je ingeschreven bent voor de eZines.


≈  ≈  ≈  ≈  ≈  ≈

Door je in te schrijven voor de eZines en de gratis eBoeken,
krijg je automatisch de tips die bij elk artikel horen.

Deze tips helpen je om je nog beter te voelen en
 om de wereld een handje te helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten