Huis van Eden

Mijn foto
Tremelo, Vlaams-Brabant, Belgium
Merkte je, nadat je reeds hulp gezocht had, dat praten alleen niet voldoende was, dan kan ik wellicht iets voor jou betekenen. Ik begeleid jou door aangepaste yoga-, ademhalings-, relaxatie-, meditatie en creatieve oefeningen te geven naar gelang je noden. Ook kunnen Reiki sessies aan te pas komen. De verschillende workshops aan de welke je kan deelnemen hebben een sterk helend effect op het lichaam, de emoties, de psyche en op spiritueel vlak. Hou ook mijn website www.huisvaneden.be in 't oog voor de gastactiviteiten. Elk gastactiviteit is een mooie aansluiting op mijn werk en op jouw welzijn. Ben je geïnteresseerd? Neem gerust contact op.

zaterdag 6 juni 2015

Zit je dikwijls te piekeren? Waarom vraag je niet om hulp?

Dikwijls zit de mens te piekeren en zijn best te doen om dit of dat te bereiken. Maar mens je vergeet Ons om hulp te vragen.
Relax.

Denk eerst na over wat je wilt.
Voel met je hart of dit wel echt is dat je wilt.
Wanneer denken en voelen op één lijn zitten, vraag Ons om hulp en relax.

Wat je vraagt zal je gegeven worden, maar wees heel duidelijk in hetgeen je vraagt.

Wij kunnen je niets geven wanneer:
1/ je niet weet wat je wilt,
2/ Ons buiten spel zet door Ons niets te vragen.

Nogmaals, wanneer je denken en je voelen op één lijn zitten, vraag Ons om je te helpen en ... relax.

Heb vertrouwen: alles komt op z'n tijd.

Hetzij zo, hetzij zo, hetzij zo.



Heb je begeleiding nodig bij een psycho-emotioneel of spiritueel thema, dan kan ik je verder op weg helpen met healing/yogatherapie, Reiki of wandelcoaching. Maak een afspraak via het contactformulier op www.huisvaneden.be

P.S.: Waarmee zit je nu te worstelen? Over welk thema's zou je graag een artikel lezen? Laat het mij weten via het contactformulier op www.huisvaneden.be via het commentaarveld hieronder.


P.S.: Deel dit artikel met jouw Facebook vrienden en fans, LinkedIn contacten en Google+ zodat ook de mensen in jouw netwerk van deze diensten kunnen profiteren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten